25 Haziran 2014 Çarşamba

iett zam
İETT AKBİL ZAMMI 2014
İETT Yeni Akbil Ücretleri 2014

İstanbul Toplu Taşıma ücretlerine zam geldi.

İstanbul toplu Taşıma İETT akbil ücretleri zamlandı. Yeni tarife 15 haziran 2014 günü uygulanacak. Peki yeni akbil fiyatları ne oldu? İETT Öğrenci ne kadar oldu? İETT Mavi Kart Dolüm Ücreti ne kadar oldu?

15 haziran 2014 itibari ile İETT Ücretleri...



İstanbulkart ilk biniş Ücretleri


Tam Bilet 1,95 liradan 2,15 liraya,
Öğrenci Bileti 1 liradan 1,10 liraya,
Sosyal Kart 1,35 liradan 1,50 liraya 

yükseldi...


Aylık Mavi Kart Ücretleri 


Tam 155 liradan 170 liraya,
Öğrenci 70 liradan 77 liraya,
Sosyal Kart 90 liradan 100 liraya

yükseltildi...

Aktarmalı biniş ücretleri;

Tam 1,25 liradan 1,45 liraya,
Öğrenci 0,40 liradan 0,45 liraya,
Sosyal Kart 0,75 liradan 0,85 liraya

yükseldi.

İSTANBULKART ÇEŞİTLERİ

iett anonim kart
ANONİM KART
Anonim Kart, herkesin satın alıp yükleme yapabileceği ve tüm ulaşım araçlarında kullanabileceği kişiselleştirilmemiş Seyahat Kartı'dır.


---

MAVİ KART
Mavi Kart aylık belirli bir ücret karşılığında ulaşım araçlarında sınırlı kullanımını sağlayan Seyahat Kartı'dır.


---

iett indirimli kart
İNDİRİMLİ KART
- Öğrenci Kart
Yüksek Öğretim Kurumu Kanunu, Çıraklık Eğitim Kanunu kapsamında eğitim gören öğrenciler ile Temel Eğitim Kanunları ve diğer kanunlar kapsamında eğitim gören ve 20 yaşından gün almamış ve Sosyal Güvenlik Kurumu çalışan kaydı olmayan öğrencilerin alabileceği İndirimli İstanbulkart' tır.

Açık İlköğretim, Açık Lise, Kur'an Kursu ve Dershane öğrencilerinin Öğrenci Kartı alabilmeleri için;

+ 20 yaşından gün almamış olması
+ Sosyal Güvenlik Kurumu çalışan kaydına sahip olmaması gerekmektedir.

Bu şartları sağlayan Açık İlköğretim, Açık Lise ve Dershane öğrencilerinin, son 1 ay içerisinde almış olduğu öğrenci belgesi ve SGK tarafından verilen çalışmadığına dair belge ile birlikte bizzat Başvuru Merkezlerine gelerek bireysel başvuru yapması gerekmektedir.

Kur'an Kursu öğrencilerinin ilçe müftülükleri aracılığı ile kurumsal başvuru yapması gerekmektedir.


- Öğretmen Kart
Temel Eğitim Kanunları, Yüksek Öğretim Kurumu Kanunu, Çıraklık Eğitim Kanununa tabi öğretmenler ile diğer kanunlar kapsamında tam zamanlı sözleşme esasına göre çalışan ve öğretmenliği Milli Eğitim Bakanlığı ve Sosyal Güvenlik kaydı ile belgelendirilen öğretmenlerin alabileceği İndirimli İstanbulkart' tır.

- Sosyal Kart
Gün, ay ve yıl olarak 60 yaşını doldurmuş yetişkinlerin kullanabileceği İndirimli Seyahat Kartı'dır.

---

ÜCRETSİZ KART
- Harcırah Kart
- Ticari Kart
- Engelli Kartı
- Malül Kartı
- PTT Kart
- TÜİK Kart
- EHS Merkez İl Jandarma Kom. Kart
- Şehit Anne Baba Kartı
- Şehit Dul ve Yetimler Kartı
- Refakatli Kartı
- Sarı Basın Kartı
- EHS Kartı
- EHS Zabıta Kartı
- Milli Sporcu Kartı
- Gazi Kartı
- Gazi Eşi Kartı
- Ordu Vazife Malülü Kartı
- Ordu Vazife Malülü Eşi Kart 




istanbulkart ücreti zammı, İETT aylık mavi kart ücreti 2014, iett öğrenci ücreti 2014, öğrenci aylık kart iett 2014, öğrenci pas ücreti 2014, iett paso zammı ne kadar oldu, iett öğrenci bileti 2014, iett zammı 2014, iett ne kadar oldu öğrenci, iett aylık kart 2014, mavi kart fiyatları 2014, tam ne kadar iett 2014, zam iett 2014

Bir Cevap Yazın

Konulara abone olun | Yorumlara abone olun

Yeni Konular

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© 2012 Dizi Oyuncuları, Fragmanları, Diziler, Dizi Haberleri Ve Güncel Haberler | Powered by Blogger