28 Mayıs 2015 Perşembe

o-hayat-benim-oya-basar
Fox Tv ekranlarında pazartesi akşamları yayınlanan ve izlenme rekorları kıran O Hayat Benim dizisinde Nuran'ı canlandıran Yeşim Ceren Bozoğlu olaylı bir şekilde diziden ayrılmış daha sonra ise diziye geri döndüğü açıklanmıştı. Bugün 51.bölümü ile ekrana gelecek olan yeni bölümünde Nuran'ın yerine yeni bir oyuncu dahil olacak... O Hayat Benim'de Yeşim Ceren Bozoğlu yerine Oya Başar geliyor.. İşte detaylar...

O Hayat Benim dizisinde Nuran karakterini canlandıran Yeşim Ceren Bozoğlu diziden yarıldığını sosyal medyadan duyurmuştu. Ardından Pastel Film açıklama yapmış ve Yeşim Ceren Bozoğlu ile aralarındaki sorunun hallolduğunu ve diziye devam edeceğini açıklamıştı. Herkes Nuran karakterinin geri döneceğini beklerken Nuran hayranlarına kötü haber geldi...

O Hayat Benim dizisi 51.bölümünde Nuran karakteri kayboluyor. Nuran dizinin yeni bölümünde kaybolacak ve cesedi bulunacak... Yeşim Ceren Bozoğlu'nun dizideki tüm bağları kopmuş olacak...

Yeşim Ceren Bozoğlu'nun Yerine Kim Gelecek?

Dizde Nuran'ın yerine Nuran'nın kız kardeşi gelecek... O Hayat Benim dizisine yeni oyuncu dahil oldu. Nuran'ın kız kardeşini Oya Başar canlandıracak... dizi haberleri

Bakalım Oya Başar Yeşim Ceren Bozoğlu'nun gösterdiği performansı gösterebilecek mi, bakalım aynı ilgiyi görecek mi?

o hayat benim nuran, o hayat benim oya basar, o hayat benim yesim ceren bozoglu yerine oya basar, o hayat benim nuran öldü, o hayat benim yesim ceren bozoglu öldü 51.bölüm, o hayat benim 51.bölüm nuran olecek mi

Bir Cevap Yazın

Konulara abone olun | Yorumlara abone olun

Yeni Konular

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© 2012 Dizi Oyuncuları, Fragmanları, Diziler, Dizi Haberleri Ve Güncel Haberler | Powered by Blogger