2 Eylül 2014 Salı

Eğitim bölümümüzde okullar, kayıtlar ve eğitim ile ilgili haberleri sizler için yayınlamaya ve bilgi vermeye devam ediyoruz. Eğitim ile ilgili tüm bilgileri bulabileceğiniz sitemizde sizlere bu yazımızda Açık Öğretim Ortaokulu olan AİO kayıt tarihlerini ve kayıt yenileme tarihleri hakkında bilgiler vereceğiz.

Açık ilköğretim okulu, açık öğretim ortaokulu 2014-2015 kayıt tarihleri ve kayıt yenileme tarihleri yazımızın devamında bulabilirsiniz.

AİO Açık Öğretim Ortaokulu kayıt tarihleri kayıt yenileme tarihleri 21 Temmuz 2014 Pazartesi başlayacak ve 12 Eylül 2014 Cuma günü sona erecektir. 21 Temmuz da başlayan açık öğretim ortaokulu kayıtlarına başvuracak öğrenciler ve kayıt yenileyecek olanlar, kayıt işlemlerinin ne zaman biteceğini ve kayıt parasını kaç para olacak diye merak etmeye başladıkları şu günlerde Açık Öğretim Kayıtları ile ilgili bilgileri sizler için derledik.

Açık Öğretim Ortaokulu Kayıt Parası Ne kadar?

2014-2015 yılı Açık Öğretim Ortaokuluna yeni kayıt yaptıracak öğrenciler için kayıt parası 10 TL'dir. Ayrıca Kayıt işlemlerinin yapılacağı Halk Eğitim Merkezi ve Mesleki Eğitim Merkezi hesaplarına da ayrıca 5 TL yatıracaklardır.

Açık Öğretim Ortaokulu Kayıt Parası Hangi Bankalara Yatırılacak?

Açık Öğretim Ortaokulu kayıt ile ilgili paralar şu bankalara yatıracaktır;
Halk Bankası
Ziraat Bankası
Vakıfbank

Açık Öğretim Ortaokulu Sınavı Ne Zaman?

2014-2015 Açık Öğretim Ortaokulu sınavları 19 Ekim 2014 tarihinde yapılacaktır. Açık Öğretim ortaokulu sınav giriş belgeleri 13 Ekim tarihinde yayınlanacaktır.

Açık Öğretim Ortaokulu Yeni Kayıt İşlemleri Nereden Yapılıyor?

2014-2015 Açık Öğretim Ortaokulu yeni kayıt işlemleri için Halk Eğitim Merkezlerine ve Mesleki eğitim Merkezlerine başvurularak kayıt işlemlerini yaptırabilirsiniz.

Kimler Açık Öğretim Ortaokuluna Kayıt Yaptırabilirler?

Açık Öğretim Ortaokulu resmi sitesinden alınan bilgilere göre açık ilköğretime yani açık öğretim ortaokuluna, - Örgün eğitim kurumları için belirlenecek olan eğitim-öğretim yılı başlangıç tarihi itibarı ile 14 yaşından gün alanlardan;
- İlkokul mezunları ve 4. sınıfı bitirmiş olanlar,
- İlköğretim okullarının 5, 6, 7, veya 8. sınıfından ayrılanlar ile ortaokul veya imam hatip orta okulunun 5, 6, 7 ve 8. sınıfından ayrılanlar,
- Ortaokuldan ayrılanlar veya ortaokulu dışarıdan bitirme sınavına başvurup mezun olamayanlar,
- Yetişkinler II. Kademe Eğitimi Başarı Belgesi ile yetiştirici ve tamamlayıcı temel Eğitim-B kurs belgesi olanlar (17 Eylül 2012 tarihinden önce II. kademe belgesi alanlar 6. sınıftan bu tarihten sonra alanlar 5. sınıftan Açık Öğretim Ortaokulu'na başlatılırlar),
- Yurt dışında öğrenim görüp en az ilkokul 4. sınıfını bitirenler düzeyinde denklik belgesi olanlar, Açık Öğretim Ortaokulu'na kayıt yaptırabilir. Ancak; özel eğitime muhtaç , tutuklu hükümlü, ıslah evindekiler ve bir yıldan fazla süreli kamu görevlisi ebeveynine bağlı olarak yurt dışına çıkmak zorunda kalanlarda yaş sınırı aranmaz.



açık öğretim ortaokulu, açık öğretim ortaokulu kayıt tarihleri ne zaman, açık öğretim ortaokulu kayıtları ne zaman başlayacak, açık öğretim ortaokulu kayıt yenile işlemleri ne zaman başlıyor, açık öğretim ortaokulu kayıt tarihleri ne zaman, açık öğretim ortaokulu kayıt için nereye başvurmak gerekiyor, açık öğretim ortaokuluna nasıl kayıt olurum, açık öğretim ortaokulu kayıt işlemleri için nereye başvurmak gerekiyor, açık öğretim ortaokulu kayıt parası ne kadar, açık öğretim ortaokulu kayıt parası kaç para, açık öğretim ortaokulu kayıt paraları hangi bankaya yatırılıyor, açık öğretim kayıt paraları hangi bankalara yatıyor, açık öğretim ortaokuluna nereden kayıt olunuyor, açık öğretim ortaokulu internetten kayıt, 

Bir Cevap Yazın

Konulara abone olun | Yorumlara abone olun

Yeni Konular

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© 2012 Dizi Oyuncuları, Fragmanları, Diziler, Dizi Haberleri Ve Güncel Haberler | Powered by Blogger