18 Ekim 2014 Cumartesi

yıldız tilbe bir özür şarkısı
Yıldız Tilbenin "Şivesi Sensin Aşkın" isimli yeni albümü çıktı. Albüm yine Yıldız Tilbe imzalı şarkılarla dolu. Albüm 12 şarkıdan oluşuyor. Bizde e-bloğu.blogspot.com.tr olarak albümün şarkılarını ve şarkı sözlerini sizlerle paylaşmak istedik. İşte Yıldız Tilbe severler için Albümün şarkıları ve Sözleri. İşte Yıldız Tilbe'nin 2014 albümdeki Bir Özür şarkısının sözleri

YILDIZ TİLBE - BİR ÖZÜR ŞARKI SÖZLERİ

Sen benden kolayca vazgeçtin ama
Ben senden geçemiyorum,
Sen bensiz belki de mutlusun ama,
Ben sensiz gülemiyorum

Ümidi bile çok görüyosun yüreğime
Alt tarafı bir özür her yeri bir kelime
Bilemiyorsun direnmiyorum banane
Hem özlüyorum hem ağlıyorum aramıyorum

Sen bende gittikçe büyüdün ama
Ben sende yeşeremedim
Saklandım acı soğuk hallerinden
Aşk zorda keşke değişebilsen

Ümidi bile çok görüyorsun yüreğime
Alt tarafı bir özür her yeri bir kelime
Bilemiyorsun direnmiyorum banane
Hem özlüyorum hem ağlıyorum aramıyorum

Söz: Yıldız Tilbe şarkı sözleri

yıldız tilbe bir özür şarkı sözleri 2014, yıldız tilbe bir özür şarısının sözleri, yıldız tilbe aşkıma yenildim şarkısı 2014, yıldız tilbe bir özür sözleri, yıldız tilbe bir özür, yıldız tilbe şivesi sensin aşkın albümündeki bir özür şarkısı, yıldız tilbe yeni albüm şarkıları, yıldız tilbenin yeni albümündeki şarkısların sözleri, yıldız tilbe bir özür şarkısının sözleri 2014

Bir Cevap Yazın

Konulara abone olun | Yorumlara abone olun

Yeni Konular

Blogger tarafından desteklenmektedir.

© 2012 Dizi Oyuncuları, Fragmanları, Diziler, Dizi Haberleri Ve Güncel Haberler | Powered by Blogger